Neem contact op met onze klantenservice als u een ondeugdelijk of defect artikel hebt ontvangen. U wordt dan geholpen om een klacht in te dienen.
Als u een verkeerd artikel hebt ontvangen, stuur het dan naar ons terug. Op het retourformulier geeft u de reden “Verkeerd artikel” aan. U kunt het artikel ook naar een deelnemende dealer brengen en daar de retourzending uitvoeren. Een STIHL Online & Service Partner bij u in de buurt vindt u via de optie Zoeken naar dealer.
U kunt de verzendstatus van uw bestelling op elk gewenst moment volgen via de trackinglink die u per e-mail is toegezonden. Bij verdere vragen over de leveringsstatus kunt u rechtstreeks contact opnemen met de betreffende verzendpartner.
De garantietermijn bedraagt bij uitsluitend privégebruik van de STIHL-producten 24 maanden, bij commercieel en/of professioneel gebruik 12 maanden. Raadpleeg de garantievoorwaarden voor meer informatie.
Als u uw STIHL-apparaat registreert, wordt de garantie met 12 maanden verlengd. Klik hier voor de productregistratie.
Normaal gesproken zijn reparatiewerkzaamheden onder garantie voor u gratis. Meer informatie vindt u in de garantievoorwaarden.
Over het algemeen kan elke dealer onderhoud aan uw apparaat uitvoeren. U vindt een dealer bij u in de buurt via de optie Zoeken naar dealer.
Informatie over het herroepingsrecht vindt u in de algemene voorwaarden onder punt 4.